• 25.02.25, 09:15

OpenAI brändiuuendus püüdleb inimlikkuse poole

Uus kirjatüüp, sõnamärk, sümbol ja palett loodi toetamaks kõiki viise, kuidas OpenAI tehnoloogia reaalse maailmaga suhtleb.
OpenAI uuendas oma brändi eritellimusel loodud kirjatüübi ja visuaalse lähenemisega
  • OpenAI uuendas oma brändi eritellimusel loodud kirjatüübi ja visuaalse lähenemisega
  • Foto: OpenAI
OpenAI asutati 2015. aasta detsembris 11-liikmelise rühma poolt, kuhu kuulusid ettevõtjad, arendajad ja arvutiteadlased. Neist kõige tuntumad isikud on praegune tegevjuht Sam Altman ja endine juht Elon Musk (kes nüüd juhatusest puudub).

Seotud lood

Uudised
  • 28.10.24, 07:55
CASE STUDY | Teeme Ära sai uue nime ja näo
Me pole enam „see prügikoristusega tegelev organisatsioon“, märkis ZWEE tegevjuht Marianne Lõhmus.
Uudised
  • 11.12.24, 16:19
CASE STUDY | Passiivsest Telliskivi Kvartalist sai uue hingamisega Telliskivi TLN
Kõnekeeles lähed ikka Telliskivisse, aga sümboolikas toob TLN mängu suurlinnaliku ambitsiooni, rõhutas disainiagentuuri Refleks tegevjuht Tarmo Ojakäär.
Uudised
  • 07.02.25, 11:34
Bolt uuendas visuaalset identiteeti
Seejuures viidi uuendus läbi ettevõtte disainitiimiga ilma välist abi kasutamata, hoides sellega kokku mitusada tuhat eurot.
Uudised
  • 15.11.24, 10:03
Siuru bränd tõstab Tartu kultuurikeskuse uutesse kõrgustesse
Selle projektiga tegelemine ei olnud mitte ainult suur privileeg ja inspireeriv ettevõtmine, vaid ka loovprotsess oma parimal kujul, avaldas disainiagentuuri Bond loovjuht Nils Kajander.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele