• 24.03.25, 16:47

Hando Sinisalu: Password võõrustab juba kolmandat põlvkonda turundajaid

Eesti juhtiv turunduskonverents Password toimub sel aastal juba 26. korda ning sel puhul usutles Bestmarketing.ee juht Maarit Eerme meeleolukas raadiosaates „Password Make Marketing Fun again“ konverentsi üht loojat ja B2B turunduseksperti Hando Sinisalu.
Hando Sinisalu: Password võõrustab juba kolmandat põlvkonda turundajaid
  • Foto: Raul Mee
Hando Sinisalu jaoks toimus esimene Passwordi konverents 2004. aastal Lätis ning see sai tehtud koostöös Passwordi „isade“ Urmas Kõivu ja Hendrik Randojaga Eesti Konverentsikeskusest. Tema esimeseks ülesandeks oligi Password Eestist välja, s.o Lätti ja Leetu viia.

Seotud lood

Uudised
  • 19.11.24, 14:46
Turunduskonverents Password: toome lusti turundusse tagasi
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Uudised
  • 21.03.25, 08:53
Aasta Turundustiim nominent Valio: meie koostöö voolab nagu värske piim
Võtsime Aasta Turundustiim 2024 nominentidelt uurida, miks just nemad seda tiitlit vääriksid. Parimatest parim tiim selgub juba peagi toimuval Passwordi konverentsil.
Uudised
  • 20.03.25, 12:53
Aasta Turundustiim nominent Kaubamaja: meid innustavad tühjad lehed ja uued ideed
Võtsime Aasta Turundustiim 2024 nominentidelt uurida, miks just nemad seda tiitlit vääriksid. Parimatest parim tiim selgub juba peagi toimuval Passwordi konverentsil.
Uudised
  • 19.03.25, 09:34
Aasta Turundustiim nominent SEB Pank: ammutame jõudu agendavabast koosolemisest
Võtsime Aasta Turundustiim 2024 nominentidelt uurida, miks just nemad seda tiitlit vääriksid. Parimatest parim tiim selgub juba peagi toimuval Passwordi konverentsil.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele