Ekspress Grupi reklaamitulu surve all, aga digi päästab päeva
Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupi 2025. aasta I kvartali majandustulemused näitasid vaatamata keerulisele majanduskeskkonnale eelmise aasta sama perioodiga võrreldes jätkuvat kasvu digitaalses äris.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
Foto: Erlend Štaub
Ekspress Grupi 2025. aasta I kvartali müügitulu kasvas aastases võrdluses 5%, ulatudes 17 miljoni euroni. Samas kontserni kasum enne intresse, makse, kulumit ja amortisatsiooni (EBITDA) vähenes 0,2 miljoni euro võrra 0,2 miljoni euroni. Digitaalsed tulud kasvasid samuti 5% ja moodustasid 84% kontserni kogukäibest. Digitellimuste arv Balti riikides suurenes 12%, ulatudes I kvartali lõpuks 236 000 tellimuseni.
Digitaalsete tellimuste arvu kasv on hea tulemus arvestades Baltimaade majanduses kestvat keerulisemat aega, nendib Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Tallinna börsifirma Ekspress Grupp on kohustatud kuue kuu jooksul müüma 2022. aastal ostetud Leedu uudisteportaali Lrytas. Leedu majandusväljaanne Verslo žinios uuris, kelle kätte võiks portaal sattuda.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.