• 21.03.24, 09:00

Aasta turundustegu pani nimekad ettevõtjad kirikule annetama

00:00
  • Gregor AlakülaGregor Alaküla
  • Stiine Reintam
Aasta turundustegu pani nimekad ettevõtjad kirikule annetama

Avaliku sektori aasta turundusteo tiitli võitnud Kirikufond sai oma reklaam kampaaniga koguda annetusi nimekatelt ettevõtjatelt, et teha korda Eesti kirikuid.

Kirikufondi nõukogu esimees Indrek Laul rääkis, et kampaania tehti koos reklaamifirmaga Taevas, kellega koostöö sujus Lauli sõnul sujuvalt.

“Oli mitmeid mõttevahetusi, kuidas leida ülesse neid ettevõtjaid ja annetajaid, kellel oleksid ka need võimalused anda,” sõnas Laul turunduskonverentsil Password Äripäeva raadiole.

Laul ütles, et mitmed annetajate põhiliseks sooviks on jõulude ajal minna korda tehtud kirikusse. Kampaanias andis oma osaluse ka Janek Mäggi oma ettevõttega Powerhouse.

Lisaks rääkis Laul ja Kirikufondi tegevjuht Katri Gailit, mida kampaanias täpsemalt tehti, kui palju kirikuid on korda tehtud ning mida tulevikus fond veel tahab ära teha.

Indrek Lauli ja Katri Gailitiga rääkis Gregor Alaküla.

Foto autor: Raul Mee.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele