• 23.02.21, 13:44

Kõike pole turunduses võimalik mõõta, isegi kui väga tahta

Turunduses on kuum teema käitumisökonoomika. Selle valdkonna üks suurimaid gurusid on Rory Sutherland, kes Passwordi konverentsil esineb.
Kõike pole turunduses võimalik mõõta, isegi kui väga tahta
Esmaspäevases hommikuprogrammis rääkisime Kantar Emori eksperdi Heidi Reinsoniga Sutherlandi raamatust "Alchemy" ja sellest, miks turunduses kõike mõõta ei saa.

Seotud lood

Uudised
  • 17.02.21, 12:46
Rory Sutherland: turundajad alatähtsustavad asju, mida ei saa mõõta, ja ületähtsustavad asju, mida saab mõõta
Hando Sinisalu intervjueeris turundusmaailma legendi ja turunduskonverentsi Password 2021 peaesinejat Rory Sutherlandi.
Uudised
  • 17.02.21, 13:58
Bolt Foodi turundusjuht: investeerime eelkõige mõõdetavatesse kanalitesse
Erinevate kanalite kasutamine on väga põnev, kuid ei pruugi turunduslikult ära tasuda, rääkis Bolt Foodi turundusjuht Liia Pjatakova.
Uudised
  • 10.02.21, 11:33
Saadaval on Password 2021 veebipiletid
4. ja 5. mail toimub turunduskonverents Password 2021. Saalis jagub kohti vaid kiirematele, kuid selleks, et kõik soovijad saaksid üritusest osa võtta, on müügil ka veebipiletid.
Uudised
  • 25.03.20, 09:50
Ohvrid ja kangelased. Eriolukorra esimene nädal, teateid tandrilt
Järgnev ei ole kriitika, vaid lihtsalt tähelepanekud, natuke nagu kriisiaegne turunduskroonika. Kodukontoris rollid teatavasti hägustuvad, nii on ka siinsetes kirjeldustes paratamatult segunenud nii professionaalne kretinism kui ka minu kui tarbija vahetud reaktsioonid.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele