• 26.06.23, 13:24

Villmann: tehnoloogia on loovust kõvasti mõjutanud

Prantsusmaal Cannesis lõppes iga-aastane reklaami tippsündmus Cannes Lions. Kontuuri loovjuht Urmas Villmann on rohkem kui kümme korda seda festivali külastanud ning rääkis põgusalt, mis seal toimus.
Urmas Villmann juhib reklaamiagentuuri Kontuur, mis on võitnud Eesti reklaamiauhinna Kuldmuna ja jõudnud Cannesi reklaamifestivalil finalistide sekka.
  • Urmas Villmann juhib reklaamiagentuuri Kontuur, mis on võitnud Eesti reklaamiauhinna Kuldmuna ja jõudnud Cannesi reklaamifestivalil finalistide sekka. Foto: Karli Saul
Villmanni sõnul ei ole raske arvata, et kõige suurem trend, millest räägiti oli tehisintellekt ehk AI. „Lisaks vaadati minevikku ja räägiti tehtud asjadest.“ Ta ütles, et igal laval toimunud intervjuus arutati, et kas tema kaotab nüüd töö. „Inimene on see, kes loovuse suunal tegutseb. Tehnoloogia ja loovus on see, mis on ajast aega koos tegutsenud.“ Ta lisas, et tehnoloogia on loovust kõvasti muutnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele