• 30.06.23, 13:37

Ekspert avab Eesti lemmikbrändide tagamaad

Kuidas kujunevad Eesti lemmikbrändid ning miks tänavu osutus eestlaste lemmikuks YouTube, selgitas Kantar Emori uuringuekspert Katrin Männaste.
YouTube osutus eestlaste lemmibrändiks, kui anti ette vastusvariandid. Spontaansete vastuste puhul tõusid esile teised nimed.
  • YouTube osutus eestlaste lemmibrändiks, kui anti ette vastusvariandid. Spontaansete vastuste puhul tõusid esile teised nimed. Foto: Zuma Press / Scanpix
Männaste rääkis Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis lähemalt, et kui küsida vastajatelt ilma valikuvariantideta lemmikbrände, siis esile tõusevad traditsioonilised brändid, mida reklaamitakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele