• 19.01.24, 14:00

Google Analytics 4 on äge tööriist, mida ei maksa karta

Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates räägime Mediahouse strateegi Roger Puksiga digitulemuste mõõtmisest, sellest, kui äge tööriist Google Analytics 4 tegelikult on ja Google Tag Managerist.
Mediahouse strateeg Roger Puks ja saatejuht Priit Kallas.
  • Mediahouse strateeg Roger Puks ja saatejuht Priit Kallas. Foto: Äripäev
Saates jagab Puks soovitusi mida teha, et Google Analytics 4 enda jaoks edukalt tööle panna. Juttu tuleb ka küpsistest, GDPRist, konversioonist, veebilehe liiklusest ning sellest, mida üldse võiks mõõta.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Google Analytics 4 on äge tööriist, mida ei maksa karta
00:00
Saates nimetatud tööriistad:
GA4 alternatiivid
Matomo
Plausible
Fathom
Tööriistad GA4 töökindluse testimiseks
GA4 debugger (debugview kasutamiseks GA4s)
Adswerve DL Inspector

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele