Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates räägivad Adact asutaja ja juht Kalev Kärpuk ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst mängustamisest ning sellest, kuidas see aitab ettevõtetel kliente rohkem enda juurde siduda.
- Priit Kallas ja Kalev Kärpuk. Foto: Äripäev
Saates saab vastuse, mis asi on mängustamine, kuidas on seda kõige mõistlikum kasutada, millistele ettevõtetele see üldse sobib ning ka seda, mis võiksid mängustamise kampaania eesmärgid olla.
Kuna mängustamise puhul on tegemist mängulise tegevusega, siis arutletakse saates ka selle üle, kui keeruliseks võiks mängu üles ehitada, et kliendid poole pealt ära ei kaoks. Millised võiksid olla võiduvõimalused ning mida anda preemiaks mängus osalejatele? Kuidas on mängustamisega lojaalsust kasvatada ning lojaalsuspunkte jagada, mis motiveerib klienti.
Lisaks praktilistele soovitustele tuuakse saates ka mitmeid põnevaid reaalseid näiteid, mis on töötanud.
Mängustamine – kuidas see aitab ettevõtte turunduse uuele tasemele viia
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.