Nexd töötab 4 ekraanil: mobiil, tahvel, tele ja arvuti. See on esimene agentuur, kus loovus, analüütika ja meediakompetents on tihedalt põimunud.
„Meie fookus on mobiilil ja tabletil, kuhu loome interaktivseid reklaame, desktopil, kuhu toodame uut tüüpi kiiret promotsioonisisu ja TV-l, kuhu toodame reklaame,“ rääkis Nexdi juht Patrik Kupenko.
Maailma parimad mobiilireklaamid
Nexd on toonud koostöös suurimate meediakanalitega Eestis turule revolutsioonilise mobiilireklaami formaadi, mis võimaldab mõtestatud ja kaasavate reklaamide loomist. Tegemist on richer rich media (RRM) reklaamiplatvormiga, mille vastu on huvi tuntud juba Skandinaavias, New Yorgis, Sao Paolos jm.
Platvorm võimaldab kõigis tänapäevastes nutitelefonides ja tahvlites näidata reklaame, mis on emotsionaalsemad ja kaasavamad kui mis tahes muu reklaam. Kõiki seda tüüpi reklaame saab toota ja kasutajateni viia juba täna näiteks Delfis, Postimehes või Õhtulehes. Uute kanalite kaasamine toimub kogu aeg. Kogu Baltikum on kaetud augustiks.
RRM reklaamides on võimalik mõõta tarbija kaasatust, iga liigutust ja iga puudutust. Esimeste läbiviidud kampaaniate tulemused on ületanud kõik ootused – väga kõrge kaasatuse määr, 11 korda suurem kontakt tarbijaga ning kuni 13 korda kõrgem ROI kui alternatiivsetel reklaamiformaatidel. Nexdi kasutatav platvorm teeb kõige väikesema ekraani - mobiili - kõige tulemuslikumaks ja emotsionaalsemaks meediumiks.
Kuidas Nexd sündis:
Nexdi loomisel koondusid digiagentuur, sisuloome agentuur ja mobiili startup. Meeskonnaga on liitunud pikaajalised reklaami- ja meediasektorite esindajad Rain Pikand, Patrik Kupenko, Ronald Kozak ja Ivar Krustok.
- Nexd tiim: Ivar Krustok, Ronald Kozak, Patrik Kupenko ja Rain Pikand
Digitaalne loovus ja optimeeritud planeerimine
Brändide digitaalse turunduse korraldamisel on Nexdi kompetents laiahaardeline. „Lisaks kõikidele ekraanidele sisu loomisele kuulub meie kompetentside hulka ka digitaalse kommunikatsiooni planeerimine. Kogu protsessi “nägemine” ja mõõtmine võimaldab meil iga üksiku detaili mõistmist ning arvestamist üldpildis,“ räägib Kupenko.
„Me ei rahuldu olemasolevaga, teeme sisulist ja järjepidevat koostööd meediaettevõtetega, et muuta reklaame paremaks nii kasutajatele kui reklaamiandjatele. Toodame reklaamid valmis koos loovagenturi või meediaagentuuriga, sest traditsioonilist reklaamiagentiuuri teenust me ei osuta. Ainult tootmist,“ selgitab ta.
Kampaaniate läbiviimise protsessis tähendab see erakordselt efektiivset optimeerimist, kampaaniat saab reaalajas tarbija kasutuskogemuse ja reaktisooni põhjal muuta. Sisuloome meeskond, produtsendid ja arendajad saavad juba eos arvestada meediaga ning vastupidi. Erinevate kompetentside ühendamises tekivad kampaaniad, mis võimaldavad luua brändikogemusi ja müügikampaaniaid, milliseid varem pole olnud võimalik teha.
Nexdi klientideks on juba mitmed Eesti suurettevõtted nagu Elion, EMT, Saku, Swedbank, Tallink jt.
Vaata näiteid oma mobiilselt seadmelt:
Tutvu näidetega kodulehel
www.nexd.ee Lisainfo: Patrik Kupenko / tegevjuht /
[email protected] /
www.nexd.ee Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.