Eesti juhtiv digitaalse välimeedia ettevõte Digiekraanid OÜ on valmis saanud täisvõimsusega animatsiooni- ja audiostuudio. Uus tootmisüksus kannab nime Digistudio.
Digistudio tegevjuhi Hardi Potteri sõnul on digiekraanidel kasutatavate reklaamide tootmismahud järjepidevalt kasvanud, samuti on suurenenud selliste ekraanide arv, millel on heli edastamise võimalus. Digiekraanid on omanud majasisest tootmisvõimekust visuaalsete kujunduste loomise ja animeerimise osas, kuid siiani heliklippide tootmise võimalust ettevõttel ei olnud. “Nüüd saame nii olemasolevatele kui uutele klientidele pakkuda terviklikku lahendust ühest kohast,” ütles Potter.
Digistudio meeskond on väga pikaajalise kogemusega. Meeskonda kuulub Eesti Kunstiakadeemia graafilise disaini eriala lõpetanud Imre Saarna, kellel on ligi 10 aastat kogemusi kujundajana. Samuti audioprodutsent Taavi Aavik, kes on terve elu tegelenud audiokunstiga ning kelle stuudiotööd on korduvalt nomineeritud ja kolmel korral ka auhinnatud Eesti Muusika Auhinna karikaga. Lisaks teevad stuudioga koostööd professionaalsed reklaamhääled, kelle tämber on eestlastele kindlasti helireklaamidest tuntud ja armastatud.
Digistudio toodab raadioreklaame tavaraadiotes või kaubanduskeskuste siseraadiotes kasutamiseks, digiplakateid erinevatel ekraanidel kasutamiseks ning animeeritud teleklippe.
“Meie eesmärk on pakkuda turu parima hinna ja kvaliteedi suhtega tootmistööd ning parimat klienditeenindust Eestis,” kirjeldab ambitsioone Hardi Potter, kes on Digistudio üks ellukutsujatest.
Digistudio on osa Out Of Home Group’ist, kuhu kuuluvad veel välimeediaettevõtted Digiekraanid ja Megameedia ning tehnoloogiaettevõte Digital Signage OÜ. Grupi peamisteks tegevusaladeks on digitaalse ja traditsioonilise välireklaami teenused, ekraanitehnoloogia ja valguslahenduste projekteerimine, paigaldus ja haldus ning kaubanduskeskuste promotsioonipindade lahendused. Grupi käive oli 2018. aastal 7,3 miljonit eurot.
Lisainfo:
Hardi Potter
5689 4926
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.