• ST
  • 08.03.23, 11:32

Kuidas reklaamkingituste abil oma brändi tuntust suurendada?

Firmakingitused, ärikingitused, meened, logoga meened, reklaamtooted – kõiki neid märksõnu kasutatakse sageli kirjeldamaks üht ja sama mõistet – reklaamkingitused. Kuid mis need kingitused täpselt on ja miks neid kasutatakse?
Kuidas reklaamkingituste abil oma brändi tuntust suurendada?
Reklaamkingituste agentuuri Logotrade omanik ja juht Anti Saluneem räägib reklaamkingituste rollist ärimaailmas ning kuidas need aitavad kaasa brändi tuntuse kasvule.

Mis on reklaamkingitused?

Reklaamkingitused on tooted, mida ettevõtted ja organisatsioonid annavad oma klientidele ja partneritele äri- või reklaami eesmärkidel. Need kingitused on tavaliselt markeeritud ettevõtte logoga, tugevdamaks brändi kuvandit ja suurendamaks selle tuntust, mis omakorda aitab kaasa info levikule. Reklaamkingituste hulka kuulub palju erinevaid tooteid, nagu näiteks pastapliiatsid, märkmikud, veepudelid, kotid, mälupulgad jne.
  • Foto: Logotrade

Miks kasutada reklaamkingitusi?

Reklaamkingitused asuvad ärimaailmas väga olulisel kohal, sest need võimaldavad ettevõtetel ja organisatsioonidel suurendada oma brändi tuntust, samuti luua ning hoida suhteid klientide ja koostööpartneritega.
Siinkohal peamised põhjused, miks reklaamkingituste kasutamine on oluline.
1. Brändi tuntuse suurendamine
Reklaamkingitused aitavad kasvatada brändi tuntust. Kui teie firma logo on trükitud mõnele praktilisele tootele, mis leiab palju kasutust, siis on see tõhus viis brändi sõnumi levikuks. Näiteks kui teie ettevõtte firmakingituseks on logoga veepudel, siis võib see jõuda paljudesse kohtadesse ja erinevatele sündmustele, esindades teie ettevõtet ja kandes edasi teie sõnumit.
2. Suhted klientide ja partneritega
Reklaamkingituste kasutamine võib aidata kaasa suhete hoidmisele oma klientide ja äripartneritega. Kingituste jagamine on üks paremaid viise näitamaks oma koostööpartneritele, et nende äriedu on teile oluline. Teisisõnu tugevdab see ettevõtte ja kliendi või partneri vahelist ärisuhet.
3. Konkurentsis püsimine
Reklaamkingitused aitavad ettevõtetel püsida konkurentsis. Konkurentsis püsimiseks peavad firmad pakkuma oma klientidele ja partneritele midagi enamat kui ainult tooteid või teenuseid. Kingituste andmine on üks võimalusi eristumaks teistest ettevõtetest, pakkudes lisaväärtust.
4. Müügi suurendamine
Reklaamkingituste kasutamine võib aidata kaasa müügitulemuste kasvule. Kui ettevõte kingib kliendile või partnerile midagi ilma vastutasu ootamata, siis reeglina nende huvi kingiandja toodete või teenuste vastu kasvab. Näiteks kui annate potentsiaalsele kliendile oma firma logoga pliiatsi, siis võib see kingisaajas tekitada huvi teie ettevõtte vastu ja soovi pakutavaga lähemalt tutvuda.
5. Reklaamikulude vähendamine
Reklaamkingituste kasutamine saab aidata ettevõtetel ja asutustel vähendada oma reklaamikulusid. Kui ettevõte annab oma klientidele ja äripartneritele praktilisi kingitusi, siis on see tõhus viis oma brändi reklaamimiseks, aidates samal ajal vähendada kulutusi traditsioonilistele reklaamimeetoditele, nagu näiteks televisiooni- ja raadioreklaamid.

Millised on populaarsed reklaamkingitused?

  • Foto: Logotrade
Reklaamkingituste valik on lai ning sõltub paljuski ettevõtte brändist, sihtgrupist ning eesmärgist. Siiski on olemas mõned armastatud reklaamkingitused, mida ettevõtted ja organisatsioonid palju kasutavad.
Siinkohal mõned näited reklaamkingitustest.
Pliiatsid
Pliiatsid on üks kõige populaarsemaid reklaamkingitusi. Need on praktilised ning odavad ning sobivad ideaalselt ettevõtetele, kes tahavad oma brändiga jõuda suure hulga inimesteni. Pliiatseid ja pastakaid on saadaval väga erinevates stiilides, värvides ja hinnaklassis ning neile saab ülihästi trükkida teie ettevõtte logo.
Veepudelid
Veepudelid on populaarsuselt teine reklaamkingituste liik. Need on väga praktilised ning sobivad eriti hästi just ettevõtetele, kes soovivad oma brändi seostada tervislike eluviisidega. Veepudeleid on samuti saadaval erinevas mõõdus, värvides ja hinnaklassis ning nendele saab trükkida firma logo.
Kruusid
  • Foto: Logotrade
Kruusid on igapäevased palju kasutatavad esemed, sobides hästi ettevõtetele, kes soovivad oma brändi tutvustada igapäevamiljöös. Kruusid on saadaval erinevates suurustes ja materjalides ning neid saab trükkida ettevõtte logo või sõnumiga.
Kotid
Kotid on väga populaarsed reklaamkingitused, eriti kõikvõimalikel messidel ja konverentsidel. Ka kotid paistavad silma praktilisusega ja sobivad hästi ettevõtte väärtusi reklaamima ja brändi tuntust tõstma. Kotte on samuti valikus eri mõõtudes, laias värviskaalas ning ka materjalide valik on suur. Kottidele trükitud logo paistab väga hästi silma nii oma suuruse kui kandmisviisi poolest.
Päikeseprillid
Päikeseprillid on trendikas firmakingitus ja seda eriti suveperioodil. Päikeseprille on saadaval erinevates stiilides ja värvitoonides ning neid saab trükkida ettevõtte logo või sõnumiga.
T-särgid
Logoga või sõnumiga T-särgid on suurepärane võimalus oma brändi tutvustamiseks, eriti kui teie sihtgrupiks on noorem vanuserühm. Ka T-särkide valik on väga lai, erinevate stiilide ja värvigamma seas on mõnikord lausa raske orienteeruda. T-särkidele trükitud logod ja sõnumid jõuavad päris kindlasti soovitud sihtgrupini, sest on reeglina silmatorkavalt eksponeeritud.
Mälupulgad
  • Foto: Logotrade
Ka mälupulgad on praktiline reklaamkingitus, seda enam kui potentsiaalne klient töötab arvutiga. Mälupulgad on saadaval erineva mahuga, kõikvõimaliku disainiga ja need on ka väga hästi trükitavad või graveeritavad. Sama kehtib ka erinevate USB-seadmete kohta, sest enamik inimesi puutub tänapäeval kokku elektroonikaga nii tööl kui vaba aega veetes.
Kalendrid
Kalendrid reklaamkingitusena sobivad hästi ettevõtetele, kes soovivad oma brändi tutvustada läbivalt terve aasta. Kalendrite hulka kuuluvad lauakalendrid, seinakalendrid, paberkalendrid, elektroonilised multifunktsionaalsed kalendrid, nagu näiteks kalender-mobiilihoidja koos juhtmevaba laadimisfunktsiooniga. Kalender on samuti tänuväärne koht, kus reklaamida oma ettevõtet ja väärtusi.
Mütsid
Väga populaarne ja palju kasutatud firmakingitus on müts, olgu see siis kootud talvemüts, helkurdetailidega tutimüts või klassikaline nokamüts. Mütsidele saab trükkida logo väga erinevates trükitehnikates, aga kootud mütsidele kantakse logo enamasti tikandina. Müts on asendamatu firmakingitus, mis asub reeglina silmatorkaval kohal, aidates nii kasvatada teie brändi nähtavust.

Kuidas valida õigeid reklaamkingitusi?

  • Foto: Logotrade
Reklaamkingituste valik sõltub ennekõike ettevõtte väärtustest ja brändist, samuti sihtgrupist ja sellest, mida soovitakse saavutada.
Siinkohal mõned näpunäited, kuidas valida õigeid reklaamkingitusi.
Mõelge sihtgrupile
Enne reklaamkingituste valimist peaksite kindlaks tegema, milline on teie sihtgrupp. Kui teie sihtgruppi kuulub pigem noorem vanuserühm, siis võiksite kaaluda lõbusaid ja värvikaid kingitusi nagu näiteks fännitooted. Kui aga teie sihtgrupi moodustavad eakamad inimesed, siis võiksite mõelda praktilisematele kingitustele, nagu nagu näiteks kruusid, mälupulgad või poekotid.
Mõelge eesmärgile
Enne reklaamkingituste valimist peaksite kindlaks tegema, milline on teie eesmärk. Kas soovite suurendada teadlikkust oma brändist, meelitada uusi kliente või tänada juba olemasolevaid kliente? Sõltuvalt teie eesmärgist võiksite kaaluda erinevaid kingitusi. Näiteks, kui on soov suurendada oma brändi tuntust, siis võiksite valida kingitused, mida saab kasutada igapäevaselt, sellised kingitused on kruusid, samuti kotid. Kui aga soovite tänada juba olemasolevaid kliente, siis võiksite kaaluda luksuslikumaid kingitusi nagu näiteks šokolaadikarpe või veinikomplekte.
Mõelge trükimeetodile
Enamikule reklaamkingitustest saab trükkida ettevõtte logo või sõnumi. Seega on oluline kaaluda, milline trükimeetod sobib kõige paremini teie kingitustega. Näiteks, kui soovite trükkida kottidele või t-särkidele, siis on kõige parem kasutada siiditrükki või digitrükki. Kui aga kingitused on metallist või plastist, siis võib olla kõige sobivam meetod hoopis graveering või tampotrükk.

Kokkuvõte

Reklaamkingitused, firmakingitused, ärikingitused, meened, logoga meened, reklaamtooted – see on suurepärane võimalus oma brändi tutvustamiseks ja klientidele mulje avaldamiseks. Õigete kingituste valimine võib olla keeruline, kuid mõeldes oma sihtgrupile, eesmärgile ja trükimeetodile, leiate kindla peale kingitused, mis rõõmustavad teie klienti ja edendavad teie brändi.
Tule tutvu laia reklaamkingituste valikuga Logotrade kodulehel.
Küsimuste korral võtke meiega julgelt ühendust ja saatke e-kiri [email protected] või helistage numbril +372 614 2162

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele