Agentuuritulu edukaim Mashamedia tegeleb e-turundusega peamiselt väljaspool Eestit. 2020. aastal oli ettevõtte müügitulu 6 miljonit eurot, mis kasvas võrreldes eelmise aastaga 15 korda. Ärikasumiks kujunes 1,655 miljonit eurot, seejuures aasta varem teeniti kahjumit 37 069 eurot.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.