TV ei kao – see tunneb sind lihtsalt paremini kui varem
TV on surnud iga viie aasta tagant juba viimased kolmkümmend aastat, meenutas Go3 sisujuht Justinas Docka endise Disney väikekanalite juhi kuulsat tsitaati Passwordi konverentsil.
Justinas Docka sõnul on tegelikkus risti vastupidine: televisioon elab ja areneb, olles järjest rohkem kohandunud tänapäeva vaatajate ootuste, tarbimisharjumuste ja tehnoloogiliste võimalustega.
TV3 Grupp Eesti programmidirektori ametisse asub alates 3. märtsist Olle Mirme, kelle peamiseks sihiks saab meediagrupi telekanalite sisuline arendamine.
Tänasel Passwordi konverentsi esimesel päeval kuulutas auväärne žürii välja Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix’d nii äri- kui avaliku sektori kategoorias. Lisaks selgus Aasta Turundustiim 2024 tiitli saaja.
Kõik teavad, et inimese tähelepanuvõime on vaid mõned sekundid. Just seepärast on turundajad kolinud digikanalitesse, kus lubatakse täpset sihtimist ja mõõdetavaid tulemusi. Ometi peitub reklaami tegelik jõud hoopis usaldusväärsuses, emotsioonides ja mälus püsimises – just siin on televisioonil selge eelis. Telereklaami mõju avab TV3 müügidirektor Aivo Kütt.