• 25.05.06, 10:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Largo mahlade erootiline kampaania

Tallinna Piimatööstus käivitas Largo mahlade reklaamiks erootilise alatooniga kampaania. Largo projektijuhi Kadi Korjuse sõnul on eesmärgiks rõhutada erinevate Largo nektarite funktsionaalsust. Tomatimahl suurendab meeste võimekust ja ananassimahl on hea rasvapõletaja. Idee teostsas reklaamiagentuur MAST, meedia planeeris Universal McCann Trendmark.
Korjuse sõnul on kampaania eesmärk Largo tooteperekonnale tähelepanu tõmbamine, konkreetseid imagoloogiliste parameetrite muutuse eesmärke ega läbimüügi kasvu eesmärke ei ole seatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele