Kõik Nike tooted olid Olümpiamängude ajal -10% soodsamate hindadega. Jaansoni ja Endreksoni hõbemedali puhul oli allahindlus kolme päeva jooksul -30%, Kanteri kulla puhul -50%. Best Marketingile andis kommentaari Nike ametlik distribuutor Eestis, AS Jalajälg turundusjuht Eleny Vahter.Kuidas kampaania läks?
Kampaaniat võib lugeda edukaks, 50% allahindlusega müüsime praktiliselt kauplused tühjaks, mis ühest küljest on tore, kuid teisest küljest oleks see allahindlusperiood võinud isegi pisut lühem olla. Tegelikult on inimeste ostupsüühika päris naljakas - kui anda tore põhjus tähistamiseks allahindluse näol, siis rahvas ostab küll ja mitte vähe! Sesoonsetel allahindlustel on meil samuti suured allahindlused, kuid siis sellist tormamist ei ole. Eks siinkohal mängib suurt rolli üleüldine küllastatus allahindlustest.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.