TNS Emori andmetel vaatasid vaatasid Eesti elanikud augustis 2008 televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 42 minutit päevas, mis on 33 minutit rohkem kui juulis. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 27 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 14 minutit päevas.
Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (28,3%), ETV (26,9%), TV3 (23,9%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (29,9%) RTR Planeta (10,5%) ja 3+ (9,5%) vahel.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.