Olin festivalil esimest korda ja mul oli arusaam, et Cannes'i üritus on eeskätt loovinimeste kohtumise ja mõõduvõtmise koht. Tegelikkuses on aga tegemist festivaliga, mis hõlmab kommunikatsioonivaldkonda ja -tehnikaid kordades laiemalt ning minu teatav eelarvamus stiilis "mida PR inimene Cannes't saab" osutus täiesti põhjendamatuks.
PR kategooria on festivalil täiesti olemas ja valdavas osas töödes domineeris nö interdistsiplinaarne lähenemine, kus põhimõte on väga lihtne - kõige tähtsam on loov äri-idee, mis tõmbab ligi kliente ja mida kliendid ise vabatahtlikult jagavad - pole vahet, millist konkreetset tehnikat idee teostamiseks on kasutatud (uudis, välireklaam, print vmt). Eestis me kipume mõtlema ja tegutsema liiga nö töövahendi-põhiselt, unustades ära lõppeesmärgi.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.