• 17.09.12, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ole Google’i esilehel või sind ei ole olemas

Kõige populaarsem otsingumootor Eestis on Google, omades 90% otsingumahust. Suure otsingumahu tõttu on positsioon Google’i otsingumootoris kriitilise tähtsusega, vastasel juhul suunduvad kliendid konkurendi lehele, mis on otsingutulemustes paremini leitav, kirjutab WSI Online'i partner Kristjan-Paul Raude.
Kõige populaarsem otsingumootor Eestis on Google, omades 90% otsingumahust. Suure otsingumahu tõttu on positsioon Google’i otsingumootoris kriitilise tähtsusega, vastasel juhul suunduvad kliendid konkurendi lehele, mis on otsingutulemustes paremini leitav.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele