• 26.04.13, 11:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meremuuseum otsib kommunikatsiooni-ja müügijuhti

Aasta tagasi avasime Lennusadama. Selle turunduse eest saime Aasta Turundusteo ja Aasta Turundusmeeskonna auhinnad. Nüüd jääb meie turundusmeeskonna juht mõneks ajaks koju tulevast muuseumikülastajat kasvatama ning seetõttu pakume võimalust meiega liituda uuel kommunikatsiooni- ja müügijuhil. Kandideerimise tähtaeg on 6. mai.
Eesti Meremuuseum oma unikaalsete näituste ja kogudega, erinevaid võimalusi pakkuvate välialadega ning kohvikuga „Maru“ on Eesti üks suurimatest muuseumidest. Meie tegutsemismõtteks on kasvatada inimeste teadmisi, austust ning armastust mere vastu ning olla rahvusvaheliselt arvestatav ja usaldusväärne partner uurimis- ja teadusasutustele mereajaloo teemadel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele