"Eesti Energias oli minu seal töötamise ajal tõenäoliselt üks läbipaistvamaid turunduse valdkonna partnerite kaasamise protseduure Eestis üldse.
- Konsultatsioonifirma Target One juht Ranno Pajuri Foto: Andras Kralla
Partnerite kaasamiseks konkursside korraldamine oli antud juhatuse otsusega 9-liikmelise brändikomitee pädevusse. Ma võin olla küll võimekas, aga mitte nii võimekas, et ma oleks suutnud kogu selle seltskonna ära tinistada. Eesti Energias töötasid ja töötavad tänini väga võimekad ja targad inimesed. Väide, et mina suutsin kuidagi neid panna oma tahtmist täitma, on mu endistele kolleegidele solvav," kirjutab Eesti Energia endine turundusdirektor, konsultatsioonifirma Target One juht Ranno Pajuri.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.