• 10.06.15, 12:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestist esitati Cannes Lionsile 1 töö, delegaate kirjas 29

Eestit esindab tänavu maailma suurimal loovusfestivalil Cannes Lions vaid üks töö, mille esitas konkursile disainikategoorias Zavod BBDO. Lätist saadeti samuti vaid 1 töö, Leedust aga 15.
Eestist esitati Cannes Lionsile 1 töö, delegaate kirjas 29
Kokku esitati Cannes'i tänavu rekordarv töid, reklaamimaailma olümpiamängudel hakkab võistlema 40 000 tööd kogu maailmast: 37 426 tööd peafestivalil Cannes Lions ning alamfestivalidel Lions Health ja Lions Innovation vastavalt 1862 ja 845 tööd.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele