• 11.06.15, 12:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case Study: McDonald’s Surprise Alarm

Üks kõigi aegade edukaimaid bränditud mobiilirakendusi Singapurist. McDonald's on Singapuris (ja mujal Aasias) populaarne kiirsöögikett, kuid inimesed ei armastanud seal hommikust süüa. Et muuta hommikusööke populaarsemaks, lõi McDonal's Hommikusöögi Päeva (National Breakfast Day), mille eesmärgiks oli hommikusööke populariseerida. Ühe osana Hommikusöögi Päevast loodi ka telefoni äratuskella funktsioonile tuginev rakendus „Surprise Alarm“, mis osutus üllatavalt edukaks. Alljärgnevalt lugu sellest, kuidas luua edukat bränditud mobiilirakendust.
McDonald’s Surprise Alarm
  • McDonald’s Surprise Alarm
TAUST

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele