Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Google tegi virtuaalse reaalsuse kõigile kättesaadavaks
Cannes Lions 2015 mobiilikategooria võitis töö nimega Google Cardboard, millega Google tegi virtuaalse reaalsuse kõigile, kel nutitelefon, kättesaadavaks.
Google Cardboard
Google Cardboard on Oculus Rifti taoline papist mask, mille sisse saab panna mobiiltelefoni ja vaadata virtuaalset reaalsust. Leiutis on saanud juba ka hüüdnime: "Oculus Thrift". "See on täiesti uus idee, mis võimaldab brändidel sünkroniseerida oma sisu üle erinevate platvormide ja parandada kasutajakogemust," ütles mobiilikategooria žürii esimees, FCB Brasili loovdirektor Joanna Monteiro võidutööd kommenteerides.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.