• 25.06.15, 18:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Special: Globaalsed turundus- ja tarbijatrendid 2015

Globaalne turundusajakiri Campaign pani oma rahvusvahelise kaastööliste võrgustiku abil kokku ülevaate olulisematest turundustrendidest maailma erinevates regioonides. Alljärgnevalt kokkuvõte olulisematest trendidest.
Cannes Special: Globaalsed turundus- ja tarbijatrendid 2015
USA

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele