• 03.07.15, 12:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Andrus Purde: Disaini tasub kindlasti Eestist osta

Andrus Purde räägib, et hea toode on taganud 80% Pipedrive`i edust, kuid sisuturundus on äri kasvatamiseks ikkagi ülikriitilise tähtsusega. "Teatud teenuseid teevad Eesti agentuurid sama hästi kui nende välismaa konkurendid. Näiteks disaini tasub kindlasti Eestist osta," ütleb ta.
Andrus Purde: Disaini tasub kindlasti Eestist osta
  • Foto: erakogu
Milles sinu igapäevane töö seisneb?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele