• 29.09.15, 14:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas kunstiliste ja terviklike reklaamikampaaniate aeg on ümber?

Kommunikatsiooniajakiri Kaja korraldab 4. novembril 2015 Tallinnas mõttekoja „Reklaam on surnud, elagu kommunikatsioon.“
Tiina Hiob
  • Tiina Hiob
Piir reklaami ja mitte-reklaami vahel on täna avar ning määramatu. Tihtipeale ei saa enam aru, kas tegu on üldse reklaamiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele