Kommunikatsioonibüroo Dalton ja veebiagentuur Vurri koostöös valminud uuringust selgus, et Eesti Facebooki kasutajate arv on kerkinud üle 590 000 kasutaja.
- Kommunikatsioonibüroo Dalton Foto: Kommunikatsioonibüroo Dalton
Eestis on 590 000 Facebooki kasutajat, mis teeb ligi poole rahvastikust. Kõige populaarsem on Facebook 25-30 aastaste noorte hulgas, neile järgnevad vanuserühmad 19-24 ja 31-36. 55+ aastaseid Facebooki kasutajaid on Eestis vaatamata oma eale juba üle 64 tuhande. „Pikemas perspektiivis Facebooki kasutajaskond pigem vananeb ja noored siirduvad rohkem keskkondadesse nagu Instagram, Twitter, Youtube ja Snapchat. Edukad brändid juba suudavad aga jagada oma sõnumeid kõigis neis kanalites,” ütles Dalton kommunikatsioonibüroo juht Ivo Kallasmaa.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.