Pikaajalise kogemusega suhtekorraldaja Ain Parmas (39) lahkub selle aasta lõpus TTÜ kommunikatsioonijuhi kohalt, et rajada oma kommunikatsioonibüroo. Ain on töötanud kommunikatsiooni valdkonnas üle 20 aasta.
Ain Parmase sõnul on ta otsustanud naasta erasektorisse, pannes end proovile ettevõtjana. „Olen töötanud kahes kommunikatsioonibüroos ühtekokku seitse aastat ning õppinud hästi tundma selle valdkonna köögipoolt,“ lausus Parmas. „Konkurents Eesti kommunikatsiooniturul on pidevalt kasvanud, kuid näen mitmeid valdkondi, kus on uutele tulijatele ruumi. Alustan esimeste klientide teenindamist juba 1. jaanuarist, kuid aasta lõikes soovin partnerite ja töötajate hulka kasvatada vähemalt viieni.“
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.