Pikaajalise kogemusega suhtekorraldaja Ain Parmas (39) lahkub selle aasta lõpus TTÜ kommunikatsioonijuhi kohalt, et rajada oma kommunikatsioonibüroo. Ain on töötanud kommunikatsiooni valdkonnas üle 20 aasta.
Ain Parmase sõnul on ta otsustanud naasta erasektorisse, pannes end proovile ettevõtjana. „Olen töötanud kahes kommunikatsioonibüroos ühtekokku seitse aastat ning õppinud hästi tundma selle valdkonna köögipoolt,“ lausus Parmas. „Konkurents Eesti kommunikatsiooniturul on pidevalt kasvanud, kuid näen mitmeid valdkondi, kus on uutele tulijatele ruumi. Alustan esimeste klientide teenindamist juba 1. jaanuarist, kuid aasta lõikes soovin partnerite ja töötajate hulka kasvatada vähemalt viieni.“
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.