• 02.12.15, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

WAZZAP 2015- Muutused on paratamatud. Kui soovid olla edukas siis loo ise trende! Vol. 2

Jõudsime taaskord veendumusele, et Eesti ärisektoritel on palju ühist ja seega suurepärane võimalus üksteiselt õppida. Samuti võiks veel rohkem tegutseda ja turundada koos - näiteks vajavad meelelahutus- ja turismisektor üksteise abi, et tagada Eestisse tuleva külalise hea kogemus kogu reisi vältel. Ning kuidas saaks Taxify pakkuda teenust, kui turul ei oleks korraliku kvaliteediga automarke?
WAZZAP 2015- Muutused on paratamatud. Kui soovid olla edukas siis loo ise trende! Vol. 2
  • Foto: Best Marketing

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele