• 10.05.17, 14:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Andmetele tuginev turundus on Eestis lapsekingades - paljud ei näe segmenteerimises kasu

Turunduseksperdid Timo Porval ja Roland Tokko räägivad kui ühest suust, et andmetel põhinev turundus aitab luua paremaid kliendisuhteid ning pakkuda tarbijale meelepärasemat sisu. Miks seda Eestis siis nii vähe praktiseeritakse? Andmeturundusest ja automatiseeritud lahenduste kasutamisest räägivad agentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval ja Edu Akadeemia asutaja Roland Tokko.
Andmetele tuginev turundus on Eestis lapsekingades - paljud ei näe segmenteerimises kasu
  • Foto: shutterstock.com
Timo Porval
  • Timo Porval

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele