• 18.01.18, 14:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Madis Ots: Alkoholiseadusele näib olevat antud mitteametlik luba olla segane ja vigane

17. jaanuari Eesti Ekspress tutvustas mu eelmisel aastal kaitstud bakalaureusetööd “Seadusandlike piirangute mõju reklaamiagentuuride loovtööle alkoholiseaduse ja reklaamiseaduse muutmise seaduse eelnõu 381 SE näitel”. Mis töö kirjutamise ja kaitsmise hetkel oli veel eelnõu, on vahepeal mõned muudatused läbinud ning saanud eeloleval suvel jõustuvaks seaduseks.
Madis Ots
  • Madis Ots Foto: Martin Hirvesaar
Ekspressi artikkel "Spetsialist õpetab: kuidas alkoholi- ja reklaamiseadus üle kavaldada" käsitles eelkõige töö kõige meelelahutuslikumat osa – näiteid, mis tõestasid, et seadus on n-ö auke täis, ning et vähegi loominguliselt mõelda viitsides on paljudest sätetest võimalik mööda jalutada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele