Kui hoolid oma kliendist ja püüad tema elu paremaks muuta, siis soovib ta seda ka ise ja tuleb su juurde tagasi, rääkis Lilleoru keskuse rajaja ja teadlikkuse õpetaja Ingvar Villido Passwordi konverentsil.
- Ingvar Villido Foto: Marko Mumm
Sama soovitas ka Passwordil esinenud Red Bulli pikkaaegne turundusdirektor Huib van Bockel: ära mõtle, kuidas panna tarbijaid oma brändi rohkem armastama, mõtle, kuidas saab bränd ise tarbijaid rohkem armastada – ja kuidas seda välja näidata?
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.