• 19.03.19, 16:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turunduse kuldreegel: Enne anna, siis võta!

Usun, et turundajad peaksid jätkuvalt pisut vaeva nägema. Tegema kõik, et inimene ise oma emaili ettevõttele annaks, aga selleks tuleb talle esmalt pakkuda väärtust ja alles siis küsida kontaktandmeid, ütles intervjuus Outfunneli kaasasutaja ja tegevjuht Andrus Purde.
Turunduse kuldreegel: Enne anna, siis võta!
Millega sinu uus ettevõtte Outfunnel tegeleb?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele