Kantar Emori küsitlus kõigis kolmes Balti riigis näitab, et lätlaste ja leedulaste lemmikkaubamärgid on kohati üsna erinevad Eesti elanike eelistustest – kui lõunanaabrid hindavad rohkem tehnikabrände, siis eestimaalased pigem meediakaubamärke ning kodumaiseid tegijaid.
Kantar Emori juhteksperdi Aivar Voogi sõnul on Läti ja Leedu tarbija jaoks olulisemad tehnikatootjad, nagu näiteks Apple ja Samsung, aga Läti edetabelist leiab ka Nike´i. Eesti elanikud hindavad aga lõunanaabritest enam meedia- ja digimeediabrände, nagu YouTube, Google ja ERR. Tõsi, Leeduski jõudis tänavu esikümnesse rahvustelevisioon LRT.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.