• 17.06.19, 14:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tulevik on betoonist

Intervjuu ettevõtte Velvet asutaja ja disainijuhi Janno Siimariga
Janno Siimar
  • Janno Siimar Foto: Raul Mee
Velvetis öeldakse „disain“ kõige kohta, mida tehakse. Nad positsioneerivad ennast esimese „empaatia ennekõike“ agentuurina ning üritavad vältida maailma risustamist (vaimse ja füüsilise) prügiga.

Seotud lood

Uudised
  • 17.06.19, 16:40
Balticbest 2019: Bolt, Rataskaevu 16, Velvet, La Muu
Balticbest 2019 toimub juba 30. augustil 2019 ja sel korral külastame üheskoos lahedaid Eesti ettevõtteid. Festivalipäeva raames toimub kolm erinevat tuuri ning alljärgnevalt toome teieni info esimese tuuri kohta.
Uudised
  • 05.06.19, 15:08
Balticbest 2019 loovkonkurss on avatud!
Kuuendat korda toimuv Balticbest loovtööde konkurss paneb omavahel võistlustulle sarnaste väljakutsetega silmitsi seisvad ettevõtted. Usume, et nendes ettevõtetes on peidus suured ideed!
Uudised
  • 14.06.19, 10:30
Baltikumi reklaamiäris on praegu head ajad
Enne Balticbesti festivali võtame luubi alla Baltikumi reklaamiäri olukorra. Millised on Balti regiooni parimad agentuurid ja millised on kõige loovamad tööd, saab näha 30. augustil toimuval Balticbestil.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele