Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tulevik on betoonist
Intervjuu ettevõtte Velvet asutaja ja disainijuhi Janno Siimariga
Velvetis öeldakse „disain“ kõige kohta, mida tehakse. Nad positsioneerivad ennast esimese „empaatia ennekõike“ agentuurina ning üritavad vältida maailma risustamist (vaimse ja füüsilise) prügiga.
Balticbest 2019 toimub juba 30. augustil 2019 ja sel korral külastame üheskoos lahedaid Eesti ettevõtteid. Festivalipäeva raames toimub kolm erinevat tuuri ning alljärgnevalt toome teieni info esimese tuuri kohta.
Kuuendat korda toimuv Balticbest loovtööde konkurss paneb omavahel võistlustulle sarnaste väljakutsetega silmitsi seisvad ettevõtted. Usume, et nendes ettevõtetes on peidus suured ideed!
Enne Balticbesti festivali võtame luubi alla Baltikumi reklaamiäri olukorra. Millised on Balti regiooni parimad agentuurid ja millised on kõige loovamad tööd, saab näha 30. augustil toimuval Balticbestil.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.