• 17.07.19, 17:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fookuses on networking

30. augustil toimub Balticbest, mille käigus saab külastada silmapaistvaid Eesti ettevõtteid. Miks sinna minna tasub ja millest seal räägitakse?
Fookuses on networking
Balticbest 2019 on eriline ja täiesti teistmoodi kui varem, sest tavapärase saalis istumise asemel tehakse midagi hoopis kaasahaaravamat ja minnakse ägedatesse Eesti ettevõtetesse kohapeale! Jah, just nii - tuleb üks tõeliselt interaktiivne päev, mil avaneb harukordne võimalus kuulata ja küsida, mis on nende ettevõtete edu taga.
Palju on räägitud networking'u ehk suhtevõrgustiku loomise olulisusest. Balticbest annab hea võimaluse kohtuda teiste juhtidega ja leida häid tutvusi, kellega kasulikke kogemusi ja väärtuslikku infot vahetada. Võid leida nii uusi kliente ja koostööpartnereid kui ka huvitavaid vestluspartnereid ja sõpru.
Päeva jooksul toimub samaaegselt kolm erinevat tuuri. Kui sa ei ole veel registreerunud, siis vajuta siia.
Esimese tuuri käigus saab külastada ilmselt maailma kuulsaimat Eesti ettevõtet Bolt, pealinna parimat restorani Rataskaevu 16, empaatilist ja kliendi vajadusi mõistvat agentuuri Velvet ning inimeste südamesse pugenud jäätisetootjat La Muu.
Teise tuuri käigus avavad oma uksed juhtiv telekomiettevõte Telia, moodne ja hipsterlik jaekaubanduspind Balti Jaama Turg ning väikeõlletootjate lipulaev Põhjala. NB! Peagi avalikustame ka neljanda ettevõtte, keda teise tuuri raames külastada saab.
Kolmanda tuuri käigus ootavad külastajaid üle kogu Euroopa tuntud start-up Pipedrive, meelelahutushiid Apollo Kino ja äsja avatud Ülemiste O'Learys, üks Eesti suurimaid panku ehk SEB Pank ja Vana Tallinna koduna tuntud Liviko.
Pipedrive, Bolt ja La Muu selgitavad videos, millest nad rääkida kavatsevad.
Tuuridele järgneb auhinnagala, kus tunnustatakse parimaid Balticbestile esitatud töid. Kui sa ei ole oma tööd veel esitanud, siis vajuta siia.
Auhinnagala toimub Telliskivi Loomelinnakus ja esineb Briti stand-up koomik John Gordillo, kelle naljade keskmes on ühtaegu imelik ja imeline turundus. Auhinnagalale järgneb vahva afterparty Kärbes Kitchen & Bar’is, kus saab süüa-juua ning DJ Liisi Voolaid mängib mõnusat muusikat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele