• 28.08.19, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Bolt Food

Sel nädalal vaatame, kuidas läks Bolt Foodi lansseerimine. Kampaaniat kommenteerisid Bolt Foodi turundusjuht Liia Pjatakova ja Astri Grupi turundusjuht Matthias Vutt.
Nädala kampaania: Bolt Food
Idee ja kujundused: Bolti turundustiim
Kommunikatsioonipartner: JLP Miltton
Meediamiks: Facebook, Instagram, Google'i võrgustik, Bolti rakendus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele