Seni peamiselt vabakutselisena tegutsenud Anni Rahula liitus Eesti influencer-turunduse idufirmaga Promoty, kus asus kampaaniate kvaliteedijuhi positsioonile.
- "Ootan väga, et saaksin nii brändide kui ka sisuloojate elu oma tööga veelgi mugavamaks teha," on Anni Rahula elevil. Foto: Jake Farra
Anni Rahula juhib
sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE vestlusringi, kus koos kolme mõjuisikuga on kavas välja selgitada, kuidas mõjuisikud mõtlevad ja kuidas jõuda nendega sobiva koostööni.
Varem peamiselt artistide manageerimise, Eesti Laulu sotsiaalmeedia haldamise ning erinevate turundusprojektidega tegelenud Anni Rahula alustas tööd idufirmas Promoty, kus tema roll on aidata brändidel läbi viia tulemuslikke influencer-turunduse kampaaniaid.
Promoty tegevjuhi Aleks Koha sõnul sai otsustavaks Rahula tugev kogemus nii turundaja kui ka sisuloojana. “Usume, et see aitab tal mõlema poole vajadusi mõista ning seeläbi koostöid nii turundajate kui ka sisuloojate jaoks veelgi paremaks teha.”
Rahula sõnul otsustas ta liituda Promotyga, kuna naudib turundusvaldkonnas tegutsemist üle kõige. “Minu jaoks on lisaboonuseks ka see, et tegemist on idufirmaga – juba esimesel päeval sai selgeks, et areng on ettevõttel tohutult kiire ja kõik on pidevas ning positiivses muutuses.”
Lisaks Promoty kampaaniate haldamisele jätkab Rahula rahvusvahelise FIFA litsentsiga jalgpallikohtunikuna.
Promoty tegutseb Eestis alates 2017. aasta lõpust, sel sügisel laieneti ka Soome ja Läti turule. Platvormiga liitunud üle 15 800 sisulooja Eestist, 15 200 Soomest ning 4800 Lätist.
Seotud lood
Eesti idufirma Promoty lõi platvormi, mis viib kokku brändid ja Instagrami sisuloojad ehk nn influencerid. Juba poolteist aastat edukalt tegutsenud ettevõte kaasas nüüd investeeringu, et platvorm esimestele välisturgudele viia.
Influencer-turunduse idufirma Promoty sisenes jõuliselt välisturgudele ja kaasas üle 25 000 uue kasutaja.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.