Konkursil osalemine tagab töö esitajale sissepääsu kahepäevasele turunduskonverentsile Password, mis toimub 4. ja 5. märtsil Saku Suurhallis.
Ootame töid esitama kõiki ettevõtteid, kus möödunud aastal head turundust tehti. Kvalifitseeruvad tööd, mille toimumise aeg langes kas täielikult või osaliselt 2019. aastasse. Võitjad selguvad 4. märtsil Passwordi järelpeol Vanalinna Rahva Raamatus.
Olulised kuupäevad
Tööde esitamise tähtaeg: 19. veebruar
Finalistide väljakuulutamine: 27. veebruar
Esitlused ja Grand Prix' valimine: 4. märts
Kuhu ja kuidas saata?
Konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet. Täidetud ankeet saatke palun e-posti aadressile
[email protected].
Suuremate failide/loovlahenduste jagamiseks võib kasutada nii servereid (nt Dropbox) kui ka failijagamisprogramme (nt WeTransfer). Videoklipid palume esitada YouTube’i või Vimeo linkidena. NB! Ankeet koos loovnäidetega ei tohi suuruselt ületada 100 MB.
Žürii koosseisu kuuluvad:
Indrek Soom, Initiative
Maarit Mäeveer, Turundajate Liit
Annika Oja, ORKLA
Margit Kotkas, LHV
Andres Kuusik, Tartu Ülikool
Marge Kari, TANK
Mariliis Beger, Pipedrive
Ootame Sinu silmapaistvaid turundustöid!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uurisime, mida oma ala eksperdid möödunud turundusaasta kohta ütlevad. Arvamust avaldavad Agenda PR partner Janika Ritson ning agentuuri Holini partner Taavi Kalvi.
Uurisime, mida oma ala eksperdid möödunud turundusaasta kohta ütlevad. Arvamust avaldavad Turunduskoolituste asutaja Katrin Vilimaa-Otsing ja Mindshare'i tegevjuht Maarja Kaalep.
Uurisime, mida oma ala eksperdid möödunud turundusaasta kohta ütlevad. Arvamust avaldavad EBSi professor Riina Koris (PhD), CARATi juht Martin Tamm, Vizeumi digimeedia kliendisuhete juht Eva-Maria Leetma ja Dentsu Aegise tegevdirektor Britte Maidra.
Uurisime, mida oma ala eksperdid möödunud turundusaasta kohta ütlevad. Arvamust avaldavad La Ecwadori loovjuht Taavi Lehari, ADM Interactive'i tegevjuht Riho Pihelpuu ja Imagine\TBWA juht Helen Roonet.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.