Tööde esitamise uus tähtaeg on 22. veebruari keskpäeval kell 12.00. Ootame töid esitama kõiki ettevõtteid, kus möödunud aastal head turundust tehti. Kvalifitseeruvad tööd, mille toimumise aeg langes kas täielikult või osaliselt 2019. aastasse.
Konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet. Täidetud ankeet saatke palun e-posti aadressile
[email protected].
Konkursil osalemine tagab töö esitajale sissepääsu kahepäevasele turunduskonverentsile Password, mis toimub 4. ja 5. märtsil Saku Suurhallis.
Auhinnad antakse üle 4. märtsi õhtul Passwordi peol Vanalinna Rahva Raamatus. Žürii annab hindeid järgmise mudeli alusel: 50% tulemuslikkus, 25% innovaatilisus, 25% loovstrateegia. Žüriisse kuuluvad Indrek Soom (Initiative), Maarit Mäeveer (Turundajate Liit), Annika Oja (Orkla), Margit Kotkas (LHV), Andres Kuusik (Tartu Ülikool), Marge Kari (TANK) ja Mariliis Beger (Pipedrive).
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.