• 04.03.20, 21:01

Aasta Turundustegu 2019 võitjad

Täna toimus Vanalinna Rahva Raamatus turunduskonverentsi Password auhinnapidu, kus tunnustati Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2019 auhinnad.
Aasta Turundustegu 2019 võitjad
  • Foto: Marianne Liibert

AASTA TURUNDUSTEGU 2019: ÄRIKATEGOORIA GRAND PRIX

Aasta Turundustegu 2019 ärikategooria Grand Prix' võitis G4S Eesti suitsu- ja vinguanduri teenus NUBLU.
Zürii oli üksmeelel, et tegemist oli tervikliku lähenemisega, mis hõlmas toote- ja teenusedisaini, turundust ja müüki. Lisaks kiideti paindlikkust – kui selgus, et vingugaasi mõistmine on puudulik, tehti keset kampaaniat hästi õnnestunud taktikaline muudatus, et inimeste teadlikkust tõsta. Ära märgiti ka väga hea ROI, õigel ajal õiges kohas olemine ning sotsiaalse vastutustundlikkuse olemasolu. "Suudeti teha ühest täiesti tavalisest asjast üks bränditud ihaldusväärne toode," sõnas Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetooli juhataja ja sTARTUp Day ellukutsuja Andres Kuusik.
Autorid:
Organisatsioon: G4S Eesti - turundus- ja projektijuht Tarmo Pärjala
Meediaagentuur: Initiative
Digiagentuur: Mediabrands Digital
Reklaamiagentuur: Adell Taevas
Tootmine: Adell Taevas
Žürii valis ärikategooria Grand Prix' võitja viie finalisti hulgast. Aasta Turundustegu 2019 finaali jõudsid: Coop Panga kampaania "Hoiame ühte. Kasvame koos", Fotografiska Tallinnas olnud näituse "Tõde on surnud" kampaania, G4S Eesti suitsu- ja vinguanduriteenuse NUBLU reklaamikampaania, Rimi Eesti Food projekt Tarbime Targalt ning Simple Sessioni juubeliüritus Simple Session 20.
  • Foto: Photo:Marko Mumm

AASTA TURUNDUSTEGU 2019: AVALIKU SEKTORI GRAND PRIX

Aasta Turundustegu 2019 avaliku sektori Grand Prix' võitis SA Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondi kampaania "Jäta üks asi ostmata".
Autorid:
Organisatsioon: SA Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefond - Küllike Hein, Kadri Org
Meediaagentuur: Vizeum - projektijuht Terlin Raag, meediaplaneerija Mari-Liis Viina
Reklaamiagentuur: Salama - loovjuht ja copywriter Madis Ots, projektijuht Anu Aleksandra Ots, disainer Meelis Pihtje
Tootmine: Kuukulgur Film - produtsent Priit Aus, režissöör Jan-Erik Nõgisto; Orbital Vox Stuudiod - produtsent Gert Hatsukov, helirežissöörid Andres Nõlvak ja Markku Tiidumaa; Ivo Uukkivi ja Andrei Andrejev (tele ja raadio VO); Kether Translations
  • Foto: Photo:Marko Mumm

ERIAUHIND SILMAPAISTVA TÖÖANDJA BRÄNDINGU EEST

Žürii otsustas välja anda ka silmapaistva tööandja brändingu eriauhinna, mille võitis Eesti lennujuhtimisekeskuse värbamiskampaania "Taevavalvurid".
Autorid:
Organisatsioon: Lennuliiklusteeninduse AS - turundusdirektor Ere-Keering-Kont, turundusspetsialist Eveli Paalberg
PR agentuur: Optimist Public - konsultant Gerda Suumann
Reklaamiagentuur: Optmist Creative - projektijuht Kadri-Liis Nikopensius, AD Bruno Palmik, loovjuht Oliver Lomp
Tootmine: Downtown Productions - produtsent Jaan Laugamõts, režissöör Ove Musting
Konkursi Aasta Turundustegu 2019 žüriisse kuulusid Andres Kuusik (Tartu Ülikool), Annika Oja (Orkla), Indrek Soom (Initiative), Maarit Mäeveer (Turundajate Liit), Marge Kari (TANK), Margit Kotkas (LHV) ja Mariliis Beger (Pipedrive).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele