Uurisime Rahva Raamatu turundusjuhi Kersti Küla käest, mil määral on viirusepuhang ja soovitus kodus püsida mõjutanud seda, kui palju inimesed raamatuid ostavad.
- Nüüd on õige aeg võtta ette see raamat, mille lugemist oled juba nii pikalt edasi lükanud.
"Hetkel on keeruline veel põhjapanevatest järeldustest ja plaanidest rääkida, sest olukord on kõigi jaoks uus ja pidevas muutumises," kommenteeris Küla.
Ta sõnas, et positiivne on näha suurt huvi raamatute lugemise kui vaba aja veetmise vormi suhtes, mis on Eesti raamatuturu jaoks üldiselt antud hetkel väga oluline. "Teisalt ei ole antud olukord siiski jaeäris üldiselt kaugeltki mitte tavaline ja kasvust võrreldes tavaperioodiga on keeruline rääkida," nentis Küla.
"Selgelt on aga tõusuteel kogu e-kaubandus, mida kinnitab ka Rahva Raamatu e-poe tellimuste kasv," tõi ta välja olukorra positiivsema poole. Ta lisas, et nende prioriteet on teha omalt poolt kõik selleks, et raamatusõpradel oleks võimalikult lihtne ja turvaline raamatupoes oma oste sooritada.
Kuna hetkel on soovitatud kõikidel nii palju kui võimalik kodus püsida, tähendab see, et tavapärased ja seltskondlikud vabaajategevused on välistatud. Seetõttu palusime soovitust, milline raamat turundajatele meeldida võiks.
"Üks mahukas raamat, millest mitmel pool ja erinevate valdkondade vaatenurkadest tulenevalt räägitud, on kindlasti Daniel Kahnemani raamat „Kiire ja aeglane mõtlemine“. Veel viimasel Passwordilgi käis raamat taas lugemisoovitusena läbi. Neil turundusinimestel, kel see klassika staatusesse jõudnud raamat veel lugemata, soovitame see ette võtta nüüd, mil on ehk pisut rohkem aega," soovitas Küla.
Lisame siia Best Marketingi poolt veel mõned lugemissoovitused.
Kõik, mida reklaamist teadma pead:
"Reklaamitrikk 1.5"Pikaajalise kogemusega praktiku mõnusalt, humoorikalt, voolavalt ja ausalt kirjutatud raamat reklaamiärist. Raamatu ridadele ja nende vahele on Kent mõnuga insaideri vürtsi lisanud. Soovitan lugeda, sest olen üsna kindel, et ükski teine eestlane sellist raamatut reklaamiärist ei kirjutaks.
Urmas Lilleorg
agentuuri Division juht
Tõelise turundusmeistri käsiraamat:
"See on turundus"Raamat paneb mõtlema turunduse ja turundajate rollist maailmas: võimust, eetikast, aususest ja austusest kliendi, ühiskonna ning iseenda vastu. See on raamat vastutusest kasutada oma annet ja teadmisi millegi suurema hüvanguks, meie võimest maailma muuta.
Annika Oja
Orkla Eesti turundusdirektor
Sellel raamatul on palju vaenlasi ja kuuldavasti veel rohkem fänne. Põhjus on lihtne. Esimese hooga tundub, et ma ju tean seda kõike. Jah, võimalik (kuigi vaevalt, et kõike), aga sellest on vähe. Tegutseda on vaja, ära teha, igal hommikul üha uuesti ja uuesti harjutada, et müügi põhitõed saaksid sinu uskumusteks ja edu toovad tegevused harjumusteks.
Aira Tammemäe
Bestsales.ee ürituste juht
Kõik sellest, mida kliendid tegelikult tahavad:
"Väärtuspakkumise disain" Raamatu põhiline võlu on selged skeemid ja põhjalikud loetelud, mis sobivad nii näpuga järge ajavatele algajatele kui ka neile, kellel on juba kasutajakeskselt mõtlemise kogemus.
Kerttu Metsar
Äripäeva digiäri arendusjuht
Kõik need raamatud on praegu kuni 35% soodsama hinnaga ning lisaks on saatmine pakiautomaatidesse üle Eesti täiesti tasuta. Vaata kõiki sooduspakkumisi
siit.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.