• 22.04.20, 17:03

Mis turunduses tegelikult tähtis on?

Soome agentuuri Hasan & Partners tegevjuht Eka Ruola sõnul on turunduses kõige tähtsamad inimesed ning B2B ja B2C turundus ei ole selle osas nii erinevad, kui pealtnäha tundub.
Mis turunduses tegelikult tähtis on?
"Ettevõtted pole kunagi ühtegi toodet või teenust ostnud - otsuseid teevad alati inimesed," tõi ta välja põhjuse, miks on niivõrd oluline inimesi kõnetada ning aidata neil mõista, miks just sinu toode või teenus on geniaalne lahendus nende probleemile.
"Ettevõtetel, mis on inimesed esikohale seadnud, on hämmastavalt hästi läinud," sõnas Ruola ja tõi näiteks Amazoni. "Mis juhtub, kui lähen Amazonist ühte raamatut ostma? Ma tulen välja kolme raamatuga ja tunnen, et Amazon päästis mu päeva. Ma ei teadnud varem, et need teised raamatud olemas on, aga need on täpselt need raamatud, mida ma tahtsin. Tegelikult juhtus see, et ma andsin neile rohkem oma raha, aga pärast tellimuse tegemist tunnen, et nad tõepoolest päästsid mu päeva," tõi ta näite.
Eka Ruola (Hasan & Partners) esineb veebiseminaril TURUNDUS PANDEEMIA AJAL, lisaks temale astuvad kuulajate ette Britte Maidra (Dentsu Aegis), Andris Rubins (DDB Latvia) ja Paulius Senuta (Not Perfect)
Toimumise aeg: 30. aprill 2020 kell 10.00-11.30
REGISTREERU VEEBISEMINARILE SIIN!
Sama tähtis kui inimesed, on Ruola sõnul see, mille eest ettevõte seisab. Igal ettevõttel - olenemata sellest, kas nad on suured või väikesed ja kas nende konkurendid pakuvad samasuguseid tooteid - võib ikkagi olla ainulaadne ja nii-öelda suurem põhjus, miks see ettevõte asutati. "See ei pea olema planeedi päästmine. See võib seostuda ka brändi, toote või ettevõtte endaga," tõi ta välja.
Ruola tõi näiteks Dove'i, mis lõi ühe ajaloo tugevaima eesmärgipõhise kampaania – tõelise ilu kampaania. Dove missiooniks oli panna naisi tundma end ilusana iga päev, laiendades selleks seni kitsast määratlust ilust ning inspireerides enda eest hoolt kandma. "Nad ei muutnud pakendit ega toodet. See on endiselt seep, tooted on endiselt plastikpakendis. Aga nad tõid välja, mille eest nad seisid," sõnas Ruola.
Loe lisaks: Kuidas Dove ilutööstuse stereotüübid murdis
Turunduskommunikatsiooni osas soovitab Ruola esmalt pakkuda asjakohast sisu, mis inimestele meeldib ja neid inspireerib. See tagab, et nad pööravad ettevõttele piisavalt tähelepanu ning annab võimaluse neid informeerida ja nendega dialoogi pidada.
Lisaks eeltoodule rõhutas Ruola veel ühte asja, ilma milleta ei ole võimalik reklaami- ja turundusmaailmas tõelist edu saavutada - kirg. "Näita seda välja," kõlas tema soovitus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele