Mailis Timmi: "Turundussektor peab tegema julgeid valikuid"
Agentuuri Havas Communication juhatuse liige Mailis Timmi rääkis intervjuus sotsiaalkampaaniatest, riigi ja turundussektori koostööst ning sellest, kuidas praegune olukord turundust ja kommunikatsiooni mõjutab.
Juba meie emakeeles kinnistunud konstruktsioonide tõttu on sõnades "pime", "kurt" ja "tumm" selgelt esiplaanil üks inimese üks konkreetne omadus, mitte tema iseloom või võimekus.
10. juulil algas perevägivalla vastu võitlev kampaania #meieajakangelane, mis julgustab vägivaldses suhtes olijaid abi küsima. Kampaaniat kommenteerisid Havas Creative'i juht Kristi Jõeäär ning Estonian Business School'i turunduse ja kommunikatsiooni õppetooli professor Riina Koris.
Tänasel Kuldmunal auhinnati eelmise aasta silmapaistvamaid lahendusi filmi ja raadio, disaini, reklaami, digi, üritusturunduse ning suhtekorralduse valdkonnas. Esmakordselt Kuldmuna ajaloos jagati võidumunad ja eriauhinnad välja otseülekandena.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.