Mul on väga hea meel, et raamat „Üheleheküljeline turundusplaan“ jõuab lõpuks ka meie lugejateni. Ise leidsin ingliskeelse versiooni Amazonist, lugesin selle läbi e-lugeril, kuulasin audioraamatut ja lõpuks tellisin ka paberraamatu.
- Mul tekkis seda raamatut lugedes soov teha täiesti uus firma, mis iganes valdkonnas, järgides samm-sammult kirjeldatud süsteemi, ütleb Goal Marketing OÜ loovjuht Marko Saue. Foto: Marko Saue
Kui võtta raamat kokku autor Allan Dibi sõnadega, kõlab see nii – kiireim tee rahani. Teisisõnu, kui sulle raha ei meeldi, pole see raamat sinu jaoks. See räägib ettevõtte kiirest kasvatamisest ja sellega kaasneva edu kordamisest. On ju raha ettevõtte jaoks kui hapnik ning pole just palju äriprobleeme, mida ei saaks suurema rahapatakaga lahendada.
Puhas kontsentraat lahendustest ja näidetest
Tunnistan ausalt, ma pole turunduse valdkonnas midagi nii tihedalt väärtust täispakitud varem lugenud – see on puhas kontsentraat ideedest, lahendustest, mudelitest ja näidetest, mida tuleb lihtsalt järele teha, ja edu ongi garanteeritud. Kui võtta vaevaks olulisi kohti markeriga alla joonida, oleks üle poole raamatust kollane – uskuge mind, mu naine tegi seda!
Raamat on kõigile neile, kes ei viitsi taas jalgratast leiutada ega loota juhusele või turunduse võluvitsale. See sobib lihtsaks juhendiks nii ettevõtjale, turundusjuhile kui ka ettevõtteid turunduses toetavale agentuurile – nii algajale kui ka professionaalile. Turundusplaan, mille raamatu abil ettevõttele lood, on tõepoolest üheleheküljeline, samas kõiki etappe ja kogu äri ülesehitust kajastav.
Autor: Allan Dib
Lehekülgi: 244
Kirjastus: Äripäev
Loe näidislehekülgi
siit.
Raamat aitab mõista, milliseid kliente soovid teenindada, mis on nende mured ja vajadused, mis neid kõnetab, mis kanalitest neid kätte saab, kuidas nende kontakte saada, probleeme lahendada ja nad lõpuks ostuni viia.
Kes on sinu lumeleopardid?
Sellega tavaliselt turundus lõpebki, eks ole. Vale! Edasi tuleb kõige olulisem osa, kus on enim võimalik võita ja teenida – kuidas pakkuda klientidele esmaklassilist teenindust, tõsta nende eluaegset väärtust ja orkestreerida soovitusi. Lisaks saab teada, mis on 4/64 reegel ja kes on sinu klientidest lumeleopardid.
Eksivad need, kes peavad seda üksnes turundusraamatuks. Mul tekkis seda lugedes soov teha täiesti uus firma, mis iganes valdkonnas, järgides samm-sammult raamatu süsteemi – teha nimekirja järgi kõik olulised tegevused ja automatiseerida turundus. Sedasama on teinud ka autor, kes on üles töötanud ja maha müünud mitmeid ettevõtteid, nautides nüüd investori rolli.
Dibi 1PMP (1-Page Marketing Plan) mudel on sedavõrd hea, et üksnes paarist eraldiseisvast soovitusest on juba mitmel minu kliendil olnud kasu.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.