• 28.08.20, 16:01

Nädala kampaania: Pardiralli kolib koroona tõttu teleekraanile

30. augustil toimub seitsmendat korda vähihaigete laste toetuseks korraldatav vannipartide võiduujumine, ent seoses COVID-19 levikuga muutusid nii kampaania aeg kui ka formaat, rääkis Pardiralli projektijuht Ave Laas. Kampaania kommunikatsiooni poolest rääkis Baltic ID partner Kaia Gil.
Nädala kampaania: Pardiralli kolib koroona tõttu teleekraanile
Loovagentuur: Division
PR-agentuur: Baltic ID
Meediamiks: sotsiaalmeedia (Facebook) ja traditsioonilised PR-kanalid (print, online, televisioon, raadio; eesti ja vene keeles; üleriigiline ja kohalik meedia)

Seotud lood

Uudised
  • 10.03.20, 14:47
CASE STUDY: Kampaania, mis muutis Eesti annetamiskultuuri
Kampaania kasu oli reaalselt mõõdetav ja elusid muutev, mitte lihtsalt ilus jutt stiilis “panime inimesed ja meedia rääkima”. Ja seda kõike null-eelarvega – kõik osapooled töötasid 100% pro bono.
Uudised
  • 02.10.19, 19:35
Millised omadused võluvad kõiki sponsoreid maailmas?
Möödunud reedel toimunud sponsorluse ja üritusturunduse seminaril rääkis oma õppetundidest üritusturundajana Tarmo Hõbe, kes on Shell Helix Rally Estonia üks korraldaja ja Saku Suurhalli juht.
Uudised
  • 24.10.18, 16:43
Sponsorlus, toetamine ja heategevus – mis neil vahet on?
Lotus Timber võrkpallimeeskond, Alexela Korvpalli Meistriliiga, Geisha Tantsuturniir.... Ettevõtted tegelevad aina rohkem sponsorluse, toetamise ja heategevusega. Mis neil kolmel siis tegelikult vahet on?
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele