CASE STUDY: Kampaania, mis muutis Eesti annetamiskultuuri
Kampaania kasu oli reaalselt mõõdetav ja elusid muutev, mitte lihtsalt ilus jutt stiilis “panime inimesed ja meedia rääkima”. Ja seda kõike null-eelarvega – kõik osapooled töötasid 100% pro bono.
Madis Ots reklaamiagentuurist Salama võttis vastu auhinna avaliku sektori parima turundusteo eest, milleks oli Lastefondi kampaania "Jäta üks asi ostmata". Foto: Photo:Marko Mumm
”Jäta üks asi ostmata” oli suur samm mitte vaid raskelt haigete laste ravivõimaluste püsival parandamisel, vaid kogu Eesti annetamiskultuuri arendamisel, tuues püsiannetuse kui ülivajaliku, ent seni väga probleemse annetusformaadi inimestele lähemale kui kunagi varem.
Täna toimus Vanalinna Rahva Raamatus turunduskonverentsi Password auhinnapidu, kus tunnustati Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2019 auhinnad.
4. märtsil toimus Vanalinna Rahva Raamatus turunduskonverentsi Password auhinnapidu, kus tunnustati Eesti parimaid turundus-, meedia- ja kommunikatsioonitegusid.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.