• 10.03.20, 14:47

CASE STUDY: Kampaania, mis muutis Eesti annetamiskultuuri

Kampaania kasu oli reaalselt mõõdetav ja elusid muutev, mitte lihtsalt ilus jutt stiilis “panime inimesed ja meedia rääkima”. Ja seda kõike null-eelarvega – kõik osapooled töötasid 100% pro bono.
Madis Ots reklaamiagentuurist Salama võttis vastu auhinna avaliku sektori parima turundusteo eest, milleks oli Lastefondi kampaania "Jäta üks asi ostmata".
  • Madis Ots reklaamiagentuurist Salama võttis vastu auhinna avaliku sektori parima turundusteo eest, milleks oli Lastefondi kampaania "Jäta üks asi ostmata". Foto: Photo:Marko Mumm
”Jäta üks asi ostmata” oli suur samm mitte vaid raskelt haigete laste ravivõimaluste püsival parandamisel, vaid kogu Eesti annetamiskultuuri arendamisel, tuues püsiannetuse kui ülivajaliku, ent seni väga probleemse annetusformaadi inimestele lähemale kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele