Tervise Arengu Instituut kutsub alkoholist puhkama.
Kui möödunud aastal oli tunnuslauseks "Võta alkoholist puhkust!", siis tänavuse alkoholivaba kuu tunnuslause on „Tule puhka alkoholist!“. Miks on aga nii, et kampaania tunnuslause igal aastal muutub?
Tervise Arengu Instituudi (TAI) kampaania „Võta alkoholist puhkust! Septembris ei joo 2019" kutsub inimesi käesoleva kuu vältel alkoholivaba elu proovima. Kommenteerisid Helen Noormets Tervise Arengu Instituudist ning Jaana Kukk agentuurist Pooltoon.
Karl-Erik Taukar ja Kristel Aaslaid kutsuvad üles septembris mitte alkoholi jooma. Kampaania “septembris ei joo” apelleerib kambavaimule ja panustab ka sellele, et sõnumi levitajaks on inimesed ise. Idee autorid agentuurist Zavod BBDO lubavad ka ise terve kuu alkovabalt veeta ning kutsuvad endaga liituma ka teisi agentuure.
Mais teeb Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liit (ATML) taas kampaaniat „Kui võtad, võta vett vahele“. Tänaseks korraldab ATML juba viiendat kampaanialainet, millest rääkis lähemalt liidu tegevjuht Triin Kutberg.
Fotografiska, Parrot MiniBar, Erinevate Tubade Klubi ning mitmed teised meelelahutusasutused kutsuvad koos Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liiduga (ATML) taotlema märgist „Siin tarbitakse targalt“.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.