Milose tegevjuht Brit Mesipuu viis novembris läbi uuringu, et teada saada Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutuse harjumusi.
- Brit Mesipuu Foto: foto:Urmas Kamdron
Küsitluse link saadeti Eesti Haridusministeeriumi lehel olnud õppeasutuste kontaktandmete baasis olnud 403 e-posti aadressile. Kohaletoimetamise määr oli 97%, kiri avati 148 kontakti poolt, uuringu lingile klikkis neist omakorda 44. Vastuseid oodati koolinoortelt, kes käivad 5.-12. klassis. Kokku oli vastajaid 1641. Enim vastajaid oli vanuses 13-14 aastat (33,5%). Teisel kohal olid alla 13-aastased 31,9%-ga ja kolmas koht 15-16-aastased. Vastajatest 59,8% olid tüdrukud, 40,2% poisid.
Seotud lood
Millised on populaarseimad sotsiaalmeediakanalid Eesti inimeste seas? Mis päeval ja kellaajal nad seal käivad? Millist seadet nad selleks kasutavad? Mida nad seal teevad?
Sisuturundus ja sisuloome on aina populaarsemad väljendid ning neid kohtab üha rohkem ka turundusplaanides. Seetõttu selle valdkonnaga täpsemalt kursis olek ei tee mitte kellelegi paha, kirjutab Milos tegevjuht, sisulooja ja koolitaja Brit Mesipuu.
Brit Mesipuu viis oktoobri keskel läbi uuringu, et saada teada Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutuse harjumuste kohta. Vastuseid laekus enam kui 1700 kooliõpilaselt. Briti sõnul saavad turundajad uuringust palju vihjeid selle kohta, kes on need influencerid, keda noored jälgivad, ja mis on see sisu, mida nad seega jälgida armastavad.
Brit Mesipuu viis möödunud kuul läbi sotsiaalmeedia uuringu, et saada parem pilt sellest, kas ja kuidas Eesti ettevõtted sotsiaalmeediat kasutavad.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.